Caracterización de la comprensión lectora y producción textual de estudiantes con presunción de TDAH
This article reports the results of a study which aimed to answer to main objectives. The first to characterize the third grade students of basic education, who presented behavioral and academic difficulties, indicating the possible presence of ADHD characteristics, to be referred to professionals i...
Autor Principal: | Giraldo-Sepúlveda, Edier Marduck |
---|---|
Formato: | Artículo (Article) |
Lenguaje: | Español (Spanish) |
Publicado: |
Quaestiones Disputatae: temas en debate
2018
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Selective attention and error proneness while driving: research using a conjunctive visual search task
por: Montes, Silvana Andrea, et al.
Publicado: (2016) -
Improve the reading comprehension of english with metacognitive strategies using TIC tools: case of first semester students of dentistry from the cooperative university of colombia
por: Canoles-Vásquez, Juan Carlos, et al.
Publicado: (2019) -
Reading comprehension and the world around me
por: Medina-Higuera, Sandra Lilibeth, et al.
Publicado: (2019) -
Elementos de la evaluación que posibiliten la autorregulación del aprendizaje en estudiantes con déficit de atención del grado séptimo de la básica secundaria
por: Galvis Solano, Luissa Marlen
Publicado: (2020) -
Control inhibitorio y monitorización en población infantil con TDAH
por: Ramos, Carlos, et al.
Publicado: (2017)