Exploring pre-service EFL teachers' multimodal literacy practices: implications for teacher education
Este documento reporta un estudio que se llevó a cabo en un programa a distancia de formación de docentes de inglés como lengua extranjera en una universidad privada en Bogotá, Colombia. Mediante una implementación pedagógica en un curso de escritura, un grupo de docentes de inglés en formación part...
Autor Principal: | López Bustos, Dixon |
---|---|
Otros Autores: | McNeil, Alejandro |
Formato: | Tesis de maestría (Master Thesis) |
Lenguaje: | Español (Spanish) |
Publicado: |
2015
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/11349/2326 |
Ejemplares similares
-
Fostering EFL learners´ literacies through local inquiry in a multimodal experience
por: Rincon, July, et al.
Publicado: (2016) -
Implications of Multimodal Learning Models for foreign language teaching and learning
por: Farías, Miguel, et al.
Publicado: (2007) -
Critical literacy development in an EFL classroom
por: Gil Cipagauta, Liliana María
Publicado: (2018) -
Beliefs, Attitudes, and Reflections of EFL Pre-service Teachers when Exploring Critical Literacy Theories to Prepare and Implement Critical Lessons.
por: Gutierrez, Claudia Patricia
Publicado: (2015) -
Promoting the Use of Local Literacies in EFL Pre-Service Teachers to Inspire their Teaching Practice
por: Nieto Gómez, Yuly Andrea
Publicado: (2018)