Assessing trainees' oral performance in a Chilean teacher training program: A corpus-based study
The present paper reports the implementation of syllabus innovations in EFL teacher education in Chile after diagnosing a lack of language achievement standards common to all EFL teacher training programs offered in public and private universities alike. The aim of this study is to collect linguisti...
Autor Principal: | Ortega, Maritza Fernanda |
---|---|
Formato: | Artículo (Article) |
Lenguaje: | Inglés (English) |
Publicado: |
Universidad Distrital Francisco José de Caldas
2014
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/11349/18096 |
Ejemplares similares
-
Language configurations of degree-related denotations in the spoken production of a group of Colombian EFL university students: A corpus-based study
por: Escobar, Wilder Yesid
Publicado: (2015) -
Corpus Christi
por: Delgado P., Alfredo
Publicado: (1936) -
El Desconocimiento Del Hábeas Corpus Y Su Desarrollo Jurisprudencial A Partir De La Constitución Política De 1991
por: Hortua Solórzano, Cesar Leonardo
Publicado: (2019) -
A Comparative Corpus –Based Analysis of Lexical Collocations Used in EFL Textbooks
por: Molavi, Ahmad, et al.
Publicado: (2/2/) -
Análisis jurídico a la ley estatutaria 1095 de 2006 de Habeas Corpus
por: Patiño-González, María Cristina
Publicado: (2010)