English language learners voices: exploring identity construction through life stories
La identidad es un elemento inherente en la conformación de una persona, la cual se construye de forma íntima y casi de forma imperceptible a lo largo del tiempo y espacio, otorgando un reconocimiento de sí mismo. En dicha construcción convergen diferentes experiencias que solo se conocen a partir d...
Autores Principales: | Ávila Gutiérrez, Ruth Stella, Villamil Fajardo, Katherin Paola |
---|---|
Otros Autores: | Posada, Julia Zoraida |
Formato: | Desconocido (Unknown) |
Lenguaje: | Español (Spanish) |
Publicado: |
2019
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/11349/15175 |
Ejemplares similares
-
The Construction of English Learners’ Identity from a Social Perspective and the Effects on their Language Learning Investment
por: Collazos Moná, Maritza, et al.
Publicado: (2017) -
Speaking games: A proposal for classroom activities to facilitate the oral performance of english as a foreign language by exploring the student’s identity and previous life experiences
por: López Garzón, Alejandra, et al.
Publicado: (2019) -
‘I said it!’ ‘I’m first!’: Gender and language-learner identities
por: Peña, Harold Andrés
Publicado: (2008) -
Exploring EFL teachers' activity and identity construction through the path of private institutional policies
por: Rendón Alfonso, Jesica Paola
Publicado: (2020) -
Practices: students’ positionings as english language learners
por: Bernal Gonzalez, Christian Camilo
Publicado: (2020)