Tobacco industry in Mexico
This article focuses on the strategies implement government institutions to control the consumption of tabacco in Mexico. The reader will learn the fundamental and priority issues driving these institutions to make decisions and regulate the tobacco industry. The increase in population actively smok...
Autores Principales: | Vargas-Hernández, José Guadalupe, Domínguez-González, Janeth del Rosario |
---|---|
Formato: | Artículo (Article) |
Lenguaje: | Español (Spanish) Español (Spanish) |
Publicado: |
Universidad Libre
2014
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Marketing in the tobacco industry: analytic view of marketing strategies and consumer´s perceptions in the actual context of France, Colombia and United States
por: Giraldo Guzmán, Juan Sebastián
Publicado: (2014) -
Psychophysiological Responses to Tobacco Related Stimuli: Differences between Smokers and Non-Smokers
por: Gantiva, Carlos, et al.
Publicado: (2016) -
Caracterización de la empresa del tabaco (Nicotiana Tabacum) en el municipio de Piedecuesta, Santander
por: Quiñones Pedraza, Sneyder
Publicado: (2017) -
Análisis de la sujeción fiscal de los dispositivos de calentamiento de tabaco, de administración de nicótica y otras sustancias
por: Cuartas Jiménez, Diana Paola
Publicado: (2021) -
La reforma del impuesto al consumo de cigarrillo y tabaco elaborado: impacto sobre el recaudo
por: Santa María, Mauricio, et al.
Publicado: (2015)