The co-creation and the new challlenges of value generation that face the organizations
Autores Principales: | SÁNCHEZ GONZÁLEZ, CARLOS, PRADA ARAQUE, DORIS |
---|---|
Formato: | Artículo (Article) |
Lenguaje: | Español (Spanish) |
Publicado: |
Universidad Libre
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Consumer behavior in the co-creation of value and its relationship with satisfaction in the university environment: an application to the University of Ibagué (Colombia)
por: Moreno, Blanca Astrid, et al.
Publicado: (2016) -
The notion of entrepreneurship: From opportunity to value creation
por: Gómez, Loyda L.
Publicado: (2019) -
Experiencia 1 del proceso en el laboratorio de co-creación de la Biblioteca Pública Carlos E. Restrepo
por: Tiria, Camilo
Publicado: (2019) -
Experiencia 2 del proceso en el laboratorio de co-creación de la Biblioteca Pública Carlos E. Restrepo
por: Tíria, Camilo, et al.
Publicado: (2019) -
Experiencia 3 del proceso en el laboratorio de co-creación de la Biblioteca Pública Carlos E. Restrepo
por: Tíria, Camilo, et al.
Publicado: (2019)