Saltar al contenido
Toggle navigation
Metabuscador
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
Didactic strategy supported by...
Existencias
Citar
Enviar este por Correo electrónico
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
Didactic strategy supported by TIC to improve writing lecturer skills in first grade students
Detalles Bibliográficos
Autores Principales:
Cardozo Sánchez, Rosa Neira
,
Enrique Duarte, Julio
,
Fernández Morales, Flavio Humberto
Formato:
Artículo (Article)
Lenguaje:
Español (Spanish)
Publicado:
Universidad Libre Sede Cartagena
Materias:
Lectura y escritura
habilidades
mediación TIC
básica primaria
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Ejemplares similares
Reading and writing skills assessment of post-grade students
por: Triana Murillo, Luz Marina
Publicado: (2015)
Instructional Materials: A platform to enhance cognitive skills and writing development
por: Muñoz Oyola, Jorge Enrique
Publicado: (2010)
The development of student self-efficacy through modeling strategies for writing skills
por: Novoa Torres, Ann Lilibeth, et al.
Publicado: (2013)
Portfolio of activities as a strategy to strengthen reading and writing habits in fourth and fifth grade students
por: Granados Aranzalez, Luz Enith
Publicado: (2019)
Metacognitive knowledge and self-regulation: A qualitative lecture of students functioning in writing
por: Escorcia, Dyanne
Publicado: (2011)
×
Cargando...