Saltar al contenido
Toggle navigation
Metabuscador
Todos los Campos
Título
Autor
Materia
Número de Clasificación
ISBN/ISSN
Etiqueta
Buscar
How far has authentic assessme...
Existencias
Citar
Enviar este por Correo electrónico
Exportar Registro
Exportar a RefWorks
Exportar a EndNoteWeb
Exportar a EndNote
How far has authentic assessment gone? Developments through high-stakes and second language assessment
Detalles Bibliográficos
Autor Principal:
Gómez, Julio César
Formato:
Artículo (Article)
Lenguaje:
Español (Spanish)
Publicado:
Avances de Investigación
Materias:
Evaluación auténtica
evaluación de desempeño
evaluación con consecuencias importantes
evaluación de una segunda lengua
Existencias
Descripción
Ejemplares similares
Vista Equipo
Ejemplares similares
Evaluación formativa y auténtica de la narración oral
por: Valbuena Valbuena, Elssa Ibeth, et al.
Publicado: (2012)
A framework to build readers and writers in the second language classroom
por: Zúñiga Camacho, Gilma
Publicado: (2003)
Assessment in CLIL: Test development for content and language for teaching natural science in English as a foreign language
por: P. Leal, Johanna
Publicado: (2/8/)
Peer assessment and the development of critical thinking
por: Vizcaíno Avendaño, Claudia, et al.
An exercise in course-book evaluation: Strengths, weaknesses, and recommendations regarding New English file: Elementary
por: Gutiérrez Bermúdez, Julián Felipe
Publicado: (2/2/)
×
Cargando...