Saltar al contenido
logo CCB

Metabuscador

  • Guide to Systematizing Support...
  • Existencias
  • Citar
  • Enviar este por Correo electrónico
  • Exportar Registro
    • Exportar a RefWorks
    • Exportar a EndNoteWeb
    • Exportar a EndNote
Imagen de Portada
Código QR

Guide to Systematizing Support for Students with Disabilities in Postsecondary EFL

17 páginas

Detalles Bibliográficos
Autor Principal: Young, Davey
Formato: journal article
Lenguaje:Inglés (English)
Publicado: Dirección de Publicaciones 11/1
Materias:
Students with disabilities
Learning disabilities
English as a foreign language
Inclusive practice
Inclusive education
Higher education
Language program administration
Acceso en línea:http://hdl.handle.net/10818/44217
  • Existencias
  • Descripción
  • Ejemplares similares
  • Vista Equipo

Internet

http://hdl.handle.net/10818/44217

Ejemplares similares

  • Guide to Systematizing Support for Students with Disabilities in Postsecondary EFL
    por: Young, Davey
    Publicado: (2022)
  • Students’ Perceptions of the Use of English in Higher-Education Bilingual Programs
    por: Salaberri-Ramiro, Maria Sagrario, et al.
    Publicado: (2022)
  • Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with Disabilities
    por: Lopes Murphy, Solange A.
    Publicado: (11/1)
  • Contention Between English as a Second Language and Special Education Services for Emergent Bilinguals with Disabilities
    por: Lopes-Murphy, Solange A.
    Publicado: (2022)
  • Meanings about educational services in the regular classroom for children with disabilities in three educational institutions
    por: Figueroa Ángel, Melba Ximena
    Publicado: (2011)
Cargando...
Síganos en redes:
Facebook Twitter YouTube Flickr Linkedin
Atención al cliente

Sedes y horarios  -  Chat  -  Escribanos  -  Preguntas frecuentes  -  Llámenos: (571) 383 0330 | #353 | Virtual

 

Términos y condiciones

Cámara de Comercio de Bogotá - Todos los derechos reservados