The role of peer feedback in oral communicative tasks for young adult learners
125 Páginas.
Autor Principal: | Leander Spies, Kai |
---|---|
Otros Autores: | Maldonado Chacón, Pedro Pablo |
Formato: | Desconocido (Unknown) |
Lenguaje: | Inglés (English) |
Publicado: |
Universidad de La Sabana
2012
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/10818/3347 |
Ejemplares similares
-
Young adult learners’ self-assessment of their own vocabulary: How does it influence their oral fluency?
por: Duque Micán, Adriana
Publicado: (2014) -
Planning and problem-solving strategies to improve oracy in young adult learners
por: Mosquera Mejía, Milena
Publicado: (2014) -
Peer feedback and out-of-class blogging to develop informal writing skills in an EFL course
por: Gómez Delgado, Oscar Mauricio
Publicado: (2013) -
Effects of online video-making tasks on B1 university young adult learners' negative language transfer in their written discourse
por: Garzón Díaz, Edgar Alonso
Publicado: (2013) -
Disponibilidad léxica: una estrategia para ampliar vocabulario en futuros profesores de inglés como lengua extranjera
por: Andrade Ramírez, Luisa Fernanda, et al.
Publicado: (2021)