The influence of multimodal literacies in contrasting tasks to enhance students’ cross-cultural awareness
115 Páginas.
Autor Principal: | Roncancio Merchan, Laura Liliana |
---|---|
Otros Autores: | Rodriguez Buitrago, July Carolina |
Formato: | Desconocido (Unknown) |
Lenguaje: | Español (Spanish) |
Publicado: |
Universidad de La Sabana
2017
|
Materias: | |
Acceso en línea: | http://hdl.handle.net/10818/30295 |
Ejemplares similares
-
Storytelling & story-reading : a way to enhance EFL students' literacies
por: Rivera Pinzón, María Ximena
Publicado: (2016) -
Implementing peer tutoring to foster spoken fluency in computer-mediated tasks
por: Marenco Dominguez, Jose Miguel
Publicado: (2017) -
Metacognitive strategy training in listening on undergraduate students
por: Quijano Plata, Libardo
Publicado: (2016) -
Study about the impact of PBL on students’ self-confidence and anxiety towards speaking in an English class
por: Gaona Moscoso, Adela
Publicado: (2017) -
Pour une approche interculturelle sociobiographique en didactique des langues : expérimentation d'un dispositif réflexif et dialogique : la Discussion a¿ Visée Philosophique (DVP)
por: Cayet, Anne-Sophie
Publicado: (2020)