Assessment of the blocking effect in classical conditioning of preferences
This experimental research was aimed to test Kamin's blocking effect in classical conditioning of preferences applied in the advertisement area. This study was divided into three parts: preliminary Study, Experiment 1, and Experiment 2. In the preliminary Study, both conditioned (a false public...
Autores Principales: | Contreras-Bejarano C.A., Devia-Luque C.A., Cruz-Vásquez J.E., Torres-Berrío A.A., Pérez-Acosta, Andrés M. |
---|---|
Formato: | Artículo (Article) |
Lenguaje: | Español (Spanish) |
Publicado: |
Fundacion Universitaria Konrad Lorenz
2011
|
Materias: | |
Acceso en línea: | https://repository.urosario.edu.co/handle/10336/23352 |
Ejemplares similares
-
Técnicas experimentales aplicadas al condicionamiento clásico de preferencias en el comportamiento del consumidor
por: Cruz,Julio Eduardo, et al.
Publicado: (2020) -
Prueba experimental del efecto de preferencia de marcas pioneras
por: Pérez-Acosta, Andrés M.
Publicado: (2004) -
Effects of high, medium and low facial symmetry in a classical conditioning of attitudes of logos
por: Zambrano R., Danilo, et al.
Publicado: (2016) -
Roverlander
por: Moráles Sánchez, Liliana
Publicado: (2020) -
Bero Gaitán Portafolio publicitario de perfil grafico enfocado al branding
por: Gaitan Rodriguez, Beronica Licet
Publicado: (2020)