Constructing meaning by using metacognitive reading strategies in an EFL classroom
124 páginas : ilustraciones, fotografías.
Autor Principal: | Garzón Morales, Angela Patricia |
---|---|
Otros Autores: | Torres Jaramillo, Claudia |
Formato: | Tesis de maestría (Master Thesis) |
Lenguaje: | Inglés (English) |
Publicado: |
Bogotá : Universidad Externado de Colombia, 2018.
2018
|
Materias: |
Ejemplares similares
-
Reading beyond lines through metacognitive strategies.
por: Calderón Pérez, Gloria Marcela
Publicado: (2015-11-06) -
Improve the reading comprehension of english with metacognitive strategies using TIC tools: case of first semester students of dentistry from the cooperative university of colombia
por: Canoles-Vásquez, Juan Carlos, et al.
Publicado: (2019) -
Vocabulary learning as a strategy to improve students’ reading comprehension skills
por: González Acosta, Catherin Viviana
Publicado: (2019) -
La Metacomprensión como herramienta de desarrollo en la comprensión lectora en ciclo quinto del Colegio Nacional Nicolás Esguerra
por: Barriga Malagón, Luisa Fernanda, et al.
Publicado: (2019) -
A Cognitive Approach to L2 Reading Comprehension and the Limits of Description
por: Gómez, Juan David
Publicado: (2016)